(Spa) An Argentinean economist forecast the current "third currency" syst...

Gorojovsky Gorojovsky at arnet.com.ar
Wed Dec 26 19:20:22 MST 2001

En relación a Re: (Spa) An Argentinean economist forecast the c,
el 26 Dec 01, a las 9:49, Legowitz at aol.com dijo:

> I do not understand Spanish, so would you be able to send me a copy of those
>       e-mails in English.

Unfortunately, not. Perhaps someone else on the lists may have the time to do
it. As you may understand, I am unusually busy these days and even the simple
task of reformatting and resending is very heavy.

Thank you for your interest, dear cde.,

Néstor Miguel Gorojovsky
gorojovsky at arnet.com.ar

Compañeros del exercito de los Andes.

...La guerra se la tenemos de hacer del modo que podamos:
sino tenemos dinero, carne y un pedazo de tabaco no nos
tiene de faltar: cuando se acaben los vestuarios, nos
vestiremos con la bayetilla que nos trabajen nuestras mugeres,
y sino andaremos en pelota como nuestros paisanos los indios:
seamos libres, y lo demás no importa nada...

Jose de San Martín, 27 de julio de 1819.